dinsdag 23 december 2014

Terugblik en op naar 2015!

Voor ECHTAnne is 2014 een mooi jaar om op terug te kijken. Het jaar waarin ECHTAnne gestart is! Iets wat ik misschien wel veel eerder had willen doen, maar voor alles is een juiste tijd.

Kijken jullie mee met een korte terugblik op 2014?

De start waren deze herfstonderzetters.


En later maakte ik deze onderzetters nog een keer voor mijzelf en kon er gelijk betere foto's van maken!
Het lijkt bijna alsof ik iets met onderzetters heb. Zoveel verschillende heb ik er gemaakt in 2014. Is dat nou echt nodig?? Nou... nee... Maar het is wel erg leuk om te doen!

 

Ook de DIY's van mijn bruiloft heb ik in meerdere artikelen beschreven. 
In 2015 komt hierover nog een totaaloverzicht! 
Een terugblik naar de bruiloft met nog meer DIY's die ik nog niet eerder heb genoemd! 

 

Ik maakte verschillende knuffels...

 
 
Tassen...

 
 

En nog veel meer!
Mocht je iets hebben gemist, kijk dan eens in het archief om alles te zien. Of bekijk artikelen gewoon nog een keer omdat je het zo leuk vind! :)

In 2015 is ECHTAnne weer terug met heel veel nieuwe artikelen. Onder andere iets wat ik maakte voor kerst en stiekem de hele winter laat hangen. Iets wat ik maakte voor de nieuwste trots van onze familie. En misschien wel nog meer onderzetters... ;)

Voor nu wens ik jullie hele fijne feestdagen, alle goeds en veel liefde voor het nieuwe jaar!       ECHTAnne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten