dinsdag 2 december 2014

Herfst/winter vestje

Heerlijk om afgelopen week met mijn gedachten terug te dwalen naar de vakantie in Mexico. Wat vind ik die warmte toch fijn!
Maar wanneer ik 's ochtends uit bed ga en iets later naar buiten dan weet ik het weer. Ik ben niet op vakantie. Ik ben gewoon thuis, in Nederland. En de herfst is er! Met de winter in aantocht...

Mijn herfst & winterkleding ligt weer in de kast. En om mijn garderobe wat aan te vullen vond ik een tutorial om een mouwloos vestje te maken voor de herfst/winter. Heel erg leuk!
Klik hier om naar de tutorial te gaan.

Met wat kleine aanpassingen heb ik mijn eigen versie gemaakt van dit vestje.
En zie hier het resultaat!



De stof kwam ik tegen bij de kringloopwinkel. Ik was op slag verliefd op de kleur en het patroon van deze stof. Heel erg mooi en gemakkelijk te combineren met andere kleuren en stoffen.

Met wat sierband maakte ik het vestje af.

 

En? Hoe zou jouw vestje eruit komen te zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten