vrijdag 19 december 2014

Tak voor kerst

Nog minder dan een week! Dan is het kerst! :)
Mijn visjes hangen nog steeds erg leuk aan de muur in de woonkamer. Maar voor de kerst vond ik het leuk om hiervoor een tijdelijke vervanger te maken.


Hiervoor maakte ik nog meer kersthangers.
Alleen het touwtje is natuurlijk anders, omdat ik deze hangers aan een tak wilde hangen. 
Dit is overigens een nieuwe tak. Zodat ik later gemakkelijk weer terug kan wisselen naar de visjes. Of misschien wel naar nog iets anders! :)


En ook voor deze hangers gebruikte ik dezelfde stoffen en patronen.
Dit schept eenheid in huis en geeft rust! Om tussendoor heerlijk te kunnen relaxen op de bank tijdens de kerstdagen.


En voor aan de deur maakte een paar extra hangers. Voor de gezelligheid.
En omdat het zo ontzettend leuk is om ze te maken! :)


Volgende week mijn laatste post voor (en over) de kerst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten