dinsdag 10 februari 2015

Kleine speldenplek

Heerlijk vind ik het! Om achter mijn naaimachine bezig te zijn. Kopje thee erbij en een gezellig muziekje op de achtergrond. Helemaal ontspannen. :)
Maar ik vind het ook heel erg leuk om dingen met de hand te maken. Dus even geen naaimachine, niet te snel en 'gewoon' met de hand iets in elkaar zetten. Dat doe ik bijvoorbeeld lekker beneden op de bank. Met de televisie op de achtergrond aan of de radio. 
Ik heb een bakje waar ik wat spulletjes in doe, zodat ik dit gemakkelijk heen en weer mee kan nemen. Alleen dat enorme speldenkussen wat ik bij mijn naaimachine heb staan is toch wel erg onhandig om steeds mee te nemen. Met als gevolg dat ik gewoon zonder speldenkussen werk beneden.

En daarom besloot ik een klein speldenkussen te maken. Voor in mijn bakje. Zodat ik ook op andere plekken een speldenkussen bij de hand heb. 

Op internet kwam ik een leuk patroon tegen om een schattig egeltje te maken. Alleen niet echt handig als speldenkussen. En daarom heb ik het een beetje aangepast om er een muis mee te maken. 


Staartje eraan, en klaar! 


Ik vind hem zelf erg leuk geworden. En ik ben vooral blij dat ik nu ook een klein speldenkussen heb. Toch wel erg handig! 


En voor een andere plek maakte ik nog een speldenkussen. Dat zie je vrijdag! Tot dan :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten