dinsdag 3 februari 2015

Door het oog van de naald

Toch alweer een artikel! Ik kan het niet laten... Eventjes achter mijn computer voor wat afleiding. En dan is dit toch stiekem één van de leukste dingen om te doen! :)

Afgelopen week was de eerste aflevering van het nieuwe televisie programma 'Door het oog van de naald'. Een leuk (en leerzaam!) programma op RTL4. Het is een competitie tussen verschillende koppels met absoluut fantastische prijzen.

De aflevering van afgelopen week heb ik op donderdag gekeken.
Wij hadden het gelukkig opgenomen. En wat super leuk om te kijken!
Wat ik vooral leuk vind aan dit programma is dat het ook leerzaam is. Er wordt van alles uitgelegd over naaien en de technieken die hierbij horen. En dit had ik nou juist niet verwacht.
In soortgelijke programma's uit het buitenland wordt er nauwelijks aandacht aan techniek besteed. Deze programma's zijn leuk om naar te kijken, vooral om inspiratie op te doen en enthousiast te worden om zelf ook aan de slag te gaan.
En in dit laatste slaagt 'Door het oog van de naald' wat mij betreft iets beter. Door de uitleg! Pluspunten dus wat mij betreft :)

Mocht je afgelopen week niet hebben gekeken dan kun je het programma via deze link terugkijken. En morgenavond aflevering 2!

'Door het oog van de naald' 
elke woensdag vanaf 20.30 uur op RTL4

Foto: rtl4.nl 

1 opmerking:

  1. Heee, toevallig. Ik heb er vandaag ook een blogje over geschreven. Het is inderdaad een leuk programma. Vanavond weer lekker kijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen