vrijdag 14 november 2014

Met de hand 2.0!

Afgelopen dinsdag schreef ik al over de herfst naar binnen halen.
En dit is wat ik nog meer heb gedaan om de herfst in huis te halen. 
Eigenlijk een oude bekende! Zie hiervoor het allereerste artikel wat ik schreef! Klik hier om naar dit artikel te gaan.

In dit artikel schreef ik al over deze echte herfst onderzetters. Die ik maakte aan de hand van het template van The Purl Bee. 
Klik hier om naar die tutorial te gaan.
En omdat ik deze onderzetters zo ontzettend leuk vind besloot ik ze ook voor mijzelf te maken. En nu met heel andere kleuren! 



Leuk voor mijn blog omdat ik nu wel goede foto's heb kunnen maken! En zo kunnen jullie gelijk zien dat je alle kanten op kunt met deze onderzetters. Net wat jij wilt en bij jouw interieur past qua kleur!

 

Ook leuk is dat het ondertussen ruim een jaar geleden is dat ik de onderzetters aan mijn oma gaf. In de tussentijd heeft mijn oma de onderzetters goed gebruikt. En heeft zij ze ook al gewassen om de gebruikerssporen te wissen.
Dit bleek een succes! Ze zien er weer uit als nieuw.



En? Wil jij ze ook voor onder jouw kopjes en glazen op tafel? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten