dinsdag 11 november 2014

Het is herfst!

Wanneer ik dit schrijf is het een heerlijke dag. Eigenlijk nog geen herfst te noemen want de zon schijnt en uit de wind is het bijna warm! Maar wanneer ik verder loop kan ik er niet omheen. De wind werkt hard en de blaadjes knisperen onder mijn schoenen. Het is herfst! 

Haal jij de herfst ook in huis? Ik vind de herfst een prachtig seizoen door alle mooie kleuren in de natuur. Wat mij betreft super leuk om dit naar binnen te halen. Zodat ik er binnen ook van kan genieten! 


Om mijn schaal op tafel te vullen met bladeren hoefde ik niet ver. Ik ben in mijn eigen bos (lees: één boom in mijn achtertuin...) op zoek gegaan naar mooie bladeren. 
Trui aan en in de ene hand mijn zandkasteelemmertje op zoek naar de mooiste bladeren van het bos. Want ja, vandaag zijn dit de mooiste bladeren die er liggen. Maar morgen liggen er weer nieuwe!


Mijn emmertje was snel gevuld en eenmaal binnen heb ik de bladeren uitgestald op een schaal. In het midden twee gezellige kaarsen en om het af te maken een stel dennenappels. Deze had ik nog liggen van afgelopen jaar. Handig!

Met de overgebleven blaadjes en dennenappels vulde ik een vaasje. Gezellig op de salontafel!


Hoe haal jij de herfst in huis?
Voor mij is dit niet het enige wat ik deed. Lees vrijdag wat ik nog meer heb gedaan om de herfst in mijn huis te halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten