dinsdag 25 november 2014

Creatief op vakantie

Ook op vakantie kan ik eigenlijk niet stilzitten als het om creativiteit gaat. Voor onze vakantie naar Mexico besloot ik wat spulletjes mee te nemen om wat te kunnen knutselen.

Ik bedacht dat het misschien leuk was om (net als vroeger) armbandjes te maken op vakantie. Wat garen en wat kraaltjes in mijn koffer. Hopelijk kon ik dat op het strand nog aanvullen met wat mooie schelpjes!

En dat is gelukt! Voor mijzelf maakte ik een aantal verschillende armbandjes. Met verschillende knooptechnieken, gevlochten, met een kraal én met een schelpje van het strand!



Erg leuk naast het armbandje wat wij kregen in het hotel. Om net even wat meer vrolijk vakantiegevoel te hebben!

En ook manlief moest eraan geloven. Ook voor hem maakte ik een aantal armbandjes. Een geknoopte versie en ook één met een schelpje. Natuurlijk in meer mannelijke kleuren! ;)



Kijk vrijdag wat ik na de vakantie nog maakte als herinnering!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten