vrijdag 13 mei 2016

Kraamcadeautje 3/6

Als kraamcadeautje maakte ik ook een aantal leuke buideltjes. In de buideltjes deed ik iets lekkers.


Ik maakte deze buideltjes van (nep)leer. Dezelfde stof als de sleutelhangers die ik eerder liet zien. 
Klik hier om naar dit artikel te gaan. 


Om de buideltjes dicht te maakte gebruikte ik een mooi suedekoord. 


En in plaats van de labels gebruikte ik voor dit kraamcadeautje een label in de vorm van de eerste letter van zijn naam. 
Deze knipte ik uit dezelfde stof als de oorspronkelijke labels. Om het zo toch weer één geheel te maken. 


Volgende week gaat ECHTAnne alvast even een voorproefje nemen voor de lente & zomer! De lente is altijd al ontzettend fijn, maar stiekem kan ik niet wachten tot het weer zomer is! 

In de weken daarna de rest van de kraamcadeautjes die ik maakte. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten