vrijdag 2 oktober 2015

Hippe poppendrager

Begin maart dit jaar maakte ik nog een cadeautje voor mijn nichtje. Ik kreeg hiervoor een verzoekje van mijn schoonzus. Super leuk om te krijgen! En nog veel leuker om er daadwerkelijk mee bezig te zijn. 
Ik had geen patroon van een poppendrager. En heb uiteindelijk besloten om zelf een patroon te maken aan de hand van een oude poppendrager van mijn moeder. Ik heb toen weer gemerkt dat het echt heel erg leuk is om zelf een patroon te maken en er dan mee aan de slag te gaan. 

Zie hier het uiteindelijke resultaat! 


Ik heb een vrolijk stippenstofje gebruikt voor de poppendrager.
Voor de oplettende lezers inderdaad hetzelfde stofje als voor deze tas en poppendrager in één.

Voor deze poppendrager heb ik het stofje afgewerkt met een frisse mintgroene bies. Een echt meidending, maar toch lekker hip en een beetje stoer.


De banden van de poppendrager zijn verstelbaar. Hierdoor kan de poppendrager heel wat jaren mee.
En door het elastiek in de drager kunnen er veel verschillende soorten poppen mee op pad. Niet allemaal tegelijk natuurlijk!
Alhoewel kinderen hierin erg vindingrijk en creatief kunnen zijn. :)



Tot binnenkort weer!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Jammer dat mijn meiden al te oud zijn voor een poppendrager...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Misschien voor een nichtje, buurmeisje, ander meisje...? ;)

      Verwijderen