vrijdag 25 september 2015

Terugblik

Het is heel erg leuk om één keer in de zoveel tijd eens door alle oude artikelen te bladeren. Wat heb ik ook alweer allemaal gemaakt. En wat is hier eigenlijk mee gebeurd? Gebruik ik het nog? Of was het eigenlijk toch geen succes?
Ik heb voor jullie wat spullen uit mijn bestand gepikt om nog eens te bekijken.


Ik heb wat onderzetters gemaakt zeg! Dit was mij al eerder opgevallen en toen heb ik dat ook al met jullie gedeeld.
Alle onderzetters zijn nog steeds in gebruik. Ik wissel ze af op tafel, ontzettend gezellig!
En nog steeds eigenlijk als ik in de woonkamer op de bank zit bedenk ik me regelmatig nieuwe ideeën voor onderzetters. Dus wie weet... misschien komen er ooit nog wel meer bij ECHTAnne!
Kijk ook eens terug. Bijvoorbeeld deze vrolijke onderzetters, de fruitige onderzetters, mijn met de hand 2.0 of deze warme onderzetters.


Alle knuffels staan gezellig in de kast naast mijn bureau. Tenminste... alle knuffels die ik niet speciaal voor iemand heb gemaakt. Die heb ik natuurlijk niet meer.
Een tijd geleden heb ik bedacht dat ik een goed huisje voor de knuffels ga zoeken die ik nog wel heb. Maar pas als ik er nog veel meer heb. Voor nu vind ik het erg gezellig staan :)
Om ze nog eens te bekijken: het me2you beertjede knuffel van een kindertekeningknuffelkonijn van lief!het zoete konijn en de knuffelige olifant.


Mijn 'intellectuele clutch' gaat regelmatig mee naar een uitje. De meeste keren is dit een etentje geweest. Dan kan ik hem even neerleggen. Bij een 'staande receptie' moet de clutch de hele avond onder mijn arm, dat vind ik niet altijd even handig!
De 'gevlochten clutch' die ik een tijd later maakte gaat eigenlijk vrijwel nooit mee naar een uitje. Deze staat erg mooi in mijn kast, maar is in de praktijk helemaal niet handig in gebruik. Dus voor nu blijft deze lekker 'voor het mooi' in de kast staan.


Speldenkussens heb ik niet zoveel gemaakt als onderzetters. Maar vind ik wel zo ontzettend leuk om te maken! Hier ben ik wel achter gekomen in de tijd dat ik mijn blog ben gestart.
Het speldenkussen wat op de oude naaimachine zat gebruik ik nu als 'gewoon' speldenkussen. Klik hier om naar dit artikel te gaan.
De nieuwe voor mijn nieuwe naaimachine zit daar nog steeds op. Die neem ik hopelijk ook snel weer in gebruik. Klik hier voor dit artikel. En het kleine speldenkussentje zit in mijn bakje met naaispullen. Deze gaat bijvoorbeeld mee naar beneden als ik daar lekker iets zit te doen. Of mee op vakantie als ik iets mee wil nemen om te doen. Ideaal! Klik hier om naar dit artikel te gaan.


De opbergmandjes die ik maakte als 'tussenoplossing' staan eigenlijk nog steeds bij ons in de kast. Ze zijn nog steeds voor hetzelfde doel in gebruik. Iets verkleurd in de tussentijd, maar verder nog even goed en stevig als in het begin. Ik denk eigenlijk dat deze 'tussenoplossing' nog wel even gaat duren... :)


Ook de appelhoesjes gaan nog regelmatig mee naar het werk of op een dagje weg. Wat mij betreft nog steeds een ideale oplossing om een appel mee te kunnen nemen zonder dat deze beurse plekken krijgt. Of nog erger... en je vind allerlei plakkerige spullen onderin je tas...


En dan heb ik toch ook wel wat cadeautjes gemaakt door de tijd heen. Van sommige cadeautjes heb ik nog wel eens terug gezien of gehoord hoe en of ze nog worden gebruikt. Ontzettend leuk!
En ook handig om soms nog dingen aan te passen aan een patroon of idee.
Cadeautjes maken is echt ontzettend leuk. Ze geven vind ik altijd een beetje spannend, maar bleek ook alle keren heel erg leuk te zijn! En later nog iets terug zien wat je hebt gegeven is natuurlijk nog veel leuker.
Kijk bijvoorbeeld nog eens terug bij: de tas en poppendrager in éénde auto opberger 2 gohet wedding kids pakketjede schattige mobiel en de stoere iejoor rugzak.

Tot zover mijn terugblik. Heel erg leuk voor mijzelf in ieder geval om alles weer eens te bekijken. En vooral ook om te bedenken wat is hier eigenlijk mee gebeurd. En wordt het nog wel gebruikt?
Tot de volgende keer weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten