vrijdag 11 september 2015

ECHTAnne 1 jaar!

Hoera!!!!!!!
ECHTAnne is alweer 1 jaar! 

 

Terwijl ik bezig was achter mijn bureau vroeg ik me af wanneer ik eigenlijk mijn eerste artikel heb gepost. Oftewel wanneer ik begonnen ben met deze blog. En door alle gebeurtenissen is dat dus alweer een jaar geleden.
Mijn eerste artikel poste ik op 29-07-2014. Klik hier voor dit artikel.

In de tussentijd ben ik er natuurlijk wel een aantal keer 'even' tussenuit geweest. Maar toch ben ik eigenlijk super trots. Dat ik toen die stap heb gezet. Dat ik al zoveel artikelen heb geplaatst, allemaal gewoon voor de leuk! Dat ik het in de afgelopen tijd zo erg heb gemist om hiermee bezig te zijn. En dat ik het dus nu ook ECHT heerlijk vind om weer achter mijn computertje te zitten!

Super leuk trouwens om door mijn 'oude' artikelen te bladeren. Hebben jullie deze gezien?

 

 

 

Volgende week een terugblik op al mijn artikelen. Welke dingen gebruik ik nog steeds en wat zou ik nu tocht ECHT anders doen? Zie je dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten