dinsdag 13 januari 2015

Wolk van een...

Echt een wolk van een mobiel! En baby natuurlijk! ;)
Afgelopen vrijdag schreef ik al over het Me2You beertje wat ik maakte. En ook deze mobiel maakte ik voor ons nieuwe neefje.
Simpel, schattig en toch ook stoer. Met dun sisal touw en takjes uit eigen tuin.


Voor de mobiel maakte ik 5 verschillende figuurtjes. In één kleurenschema zodat ze leuk bij elkaar passen. Boven de figuurtjes maakte ik bijpassende sterren, wolken en een lieve maan.



Dit was het eerste 'projectje' waarvoor ik de 'schulpjesschaar' nodig had. Klik hier voor dit artikel. 
Door schulpjes te knippen in plaats van kartels heeft het geheel een wat lievere uitstraling. 


En na wat zoekwerk had ik ook de juiste knooptechniek gevonden om de takjes aan elkaar te bevestigen. Gelukkig maar! Want ik kan wel allerlei dingen bedenken en willen. Maar om het dan ook nog uit te voeren... 


Zie vrijdag wat ik maakte voor de 'grote broer' van ons nieuwe neefje. Hier alvast een sneak peek!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten