vrijdag 23 januari 2015

Warme onderzetters

Onderzetters!!! Ja hoor, ook voor de winter heb ik weer nieuwe onderzetters gemaakt. Ik kon het niet laten om ook dit moment aan te grijpen er nog meer te maken! 
Want ja... ondertussen heb ik al 5 artikelen gemaakt van verschillende, zelfgemaakte onderzetters.


Dit keer maakte ik ze in de vorm van een kaars.
Twee verschillende versies; een grijze en een roze. Van allebei 4 stuks om zo een complete set te maken.


Het leukst vind ik zelf de 'vlammetjes' aan de bovenkant. Die maken de onderzetters echt af!

Het is even wat knipwerk. Maar qua naaien ben je zo snel klaar!
Deze onderzetters heb ik namelijk met de naaimachine genaaid. Alleen de 'vlammetjes' heb ik er later met de hand opgezet. Ook dit is zo gebeurd!


Deze 'warme' onderzetters zou je natuurlijk in allerlei kleurcombinaties kunnen maken. Net wat jij wilt of bij jouw interieur en smaak past!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten