dinsdag 6 januari 2015

Terugblik Bruiloft

Afgelopen zondag waren mijn man en ik alweer een half jaar getrouwd. Reden om even terug te blikken op die prachtige dag.
En hier voor jullie een compleet overzicht van alle DIY's en knutsels van de bruiloft.

In november maakte ik al een artikel voor De DIY Diva over de bruiloft en DIY's. Klik hier voor de link. Nu een nog completer overzicht!

De dag begon met een prachtig boeket. Een boeket vol prachtige (veld)bloemen en kleuren. De kleuren voor onze bruiloft! Roze, blauw en wat donkergeel.


Voor de daggasten allemaal een corsage. Deze had ik feestelijk verpakt om het voor iedereen extra leuk te maken.


Voor mijn man een grote, unieke corsage. En voor alle daggasten en kinderen ook een mooie corsage. Hier heb ik afgelopen jaar een artikel over geschreven. Klik hier om dit te bekijken.



Voor de kinderen maakte ik ook een klein tasje. Met wat leuke dingen erin om mee te spelen. Voor de jongens een blauwe en voor het (enige) meisje een vrolijke roze.
Ook hierover maakte ik eerder een artikel. Klik hier om dit te bekijken.



Voor de moeders maakte ik een lief armbandje. Met pareltjes, hartjes en een roosje. Als kleinigheidje en als aandenken aan een mooie dag. Hierover schreef ik ook al eerder. Klik hier voor dit artikel.


Super leuk 'detail' dat er voor de gasten 2 Tuk Tuk's heen en weer reden tussen de verschillende locaties. Een roze en een blauwe. Uiteraard hebben wij hier zelf ook even gebruik van gemaakt op onze dag. Leuk voor jong en oud, echt aan aanrader!


Voor het diner hebben wij op tafel gebruik gemaakt van deze potjes met bloemen en waxinelichtjes. Hier schreef ik al eerder over. Klik hier voor dit artikel.


Deze potjes werden later op de feestavond opnieuw gebruikt. Handig!

Verder was er bij het diner voor iedereen een persoonlijke menukaart. Ook deze maakte ik zelf.
Mijn man en ik hadden onze eigen plaatsaanwijzing. :)



De stoelen in de dinerzaal pasten niet bij de mooie tafels en kleuren van onze bruiloft. Hiervoor gebruikten wij witte stoelhoezen. Afgemaakt met roze en blauwe linten. Wat geeft dit een mooi en gezellig effect!


Als dessert serveerden wij onze bruidstaart. Een waar zandkasteel! Vandaar ook onze zandkasteelemmertjes aan de stoelen.


En iets waar ik ook al eerder over schreef is het ringenkussentje. Mijn oma maakte dit voor ons. Klik hier voor dit artikel.


En de laatste trots bij de DIY's is dit prachtige vogelhuis wat mijn vader speciaal voor ons maakte. Hierbij maakte ik hartvormige kaartjes met lintjes. In dezelfde stijl als de menukaarten.
Ons gastenboek dus!


En dit was het! Een completer overzicht van onze bruiloft. Met allerlei DIY's en wie weet leuke ideeën om ook voor jouw bruiloft zelf aan de slag te gaan. Veel plezier met knutselen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten