vrijdag 24 oktober 2014

Vrolijke onderzetters

Ik ben deze blog gestart met een artikel over onderzetters die ik zelf had gemaakt. Als cadeautje voor mijn oma. Toen ik dat artikel schreef was het al een lange tijd geleden dat ik de onderzetters had gemaakt. En ondertussen heeft oma de onderzetters alweer een goed jaar in gebruik. Tijd voor mij om nieuwe voor haar te maken! Niet omdat ze het niet meer doen, maar voor de fun! Leuk voor mij om mee bezig te zijn, leuk voor oma om te krijgen en dan kan oma weer wat meer afwisselen met de onderzetters. 

Als tegenhanger voor de herfstbladeren wilde ik iets fleurigs maken. Wat meer bij de lente en de zomer past. Bloemen bijvoorbeeld! Ik ben gaan rondkijken om ideeën op te doen en bedacht zelf dit leuke ontwerp. 



Om er gelijk een compleet leuke set van te maken heb ik verschillende uitvoeringen gemaakt. Alles in dezelfde bloemvorm en met dezelfde kleuren om er een eenheid van te maken.





Ziet er gezellig uit voor op tafel, toch? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten