dinsdag 21 oktober 2014

Visjes op het droge

Sommige muren in ons huis zijn nog een beetje kaal en kunnen wel wat leuks gebruiken. Daarom ben ik eens gaan bedenken en zoeken of ik iets kon maken voor in de woonkamer.

Wij hadden nog wat takken liggen van een oude boom. Het leek mij leuk om hier iets mee te doen. En uiteindelijk hebben de takken, in combinatie met een bol sisal touw, mij het idee gegeven om van stof vissen te maken. Deze kon ik dan met het touw aan de tak hangen.

En dat heb ik gedaan! Zie hieronder het resultaat. 




Het leuke is natuurlijk dat je dit precies aan kunt passen naar jouw wensen. Heb jij andere kleuren in de kamer, wil je het kleiner of juist groter. Of wil je huisjes in plaats van visjes. Het kan allemaal! 


Eén visje heb ik over gehouden en niet aan de tak gehangen. Deze hangt aan de deurklink in de woonkamer. Dit geeft wat meer eenheid en het staat heel gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten