vrijdag 10 oktober 2014

Schulpjesschaar gevonden!


Ondertussen alweer een hele tijd geleden ben ik hard op zoek geweest naar een 'schulpjesschaar'. Jawel, een schaar die schulpjes knipt in plaats van kartels. En dan ook nog voor textiel!
Voor één van mijn projecties wilde ik graag een afwerking met een schulpjesrand. En het leek mij niet een heel gekke gedachte dat er ook een schaar zou moeten bestaan die schulpjes knipt.

En het bleek inderdaad te bestaan! Hier en daar op het internet las ik over de zogenoemde 'schulpjesschaar'. Gelukkig!
Maar zo'n schaar ergens kopen dat was een tweede... In geen enkele stoffenwinkel hadden ze een dergelijke schaar. Sterker nog... ze hadden er allemaal nog nooit van gehoord ook!

Uiteindelijk heb ik de schaar online kunnen bestellen bij Atelier Vrolijke Vilt Vriendjes.
Overigens niet de enige webshop die de schulpjesschaar verkoopt. Maar wel één van de meest aantrekkelijke! :)













De schaar kost €18,95 excl. verzendkosten.
De verzending is prima verlopen. Na enkele werkdagen had ik de schaar al op de deurmat!
Fijn pluspunt: er zit 5 jaar garantie op de schaar vanuit Homeij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten