vrijdag 8 juli 2016

Eerste Vaderdagcadeau!

Een aantal weken terug was het vaderdag. Voor mijn man was dit de allereerste vaderdag. Reden genoeg dus om iets leuks voor hem te maken!

Ik kan natuurlijk zeggen dat onze zoon het helemaal zelf heeft gemaakt, maar helemaal eerlijk zou dat niet zijn... Dus, we hebben het gewoon samen gedaan! :)

Wij hebben voor hem een t-shirt 'gemaakt'. Oftewel: een t-shirt gekocht en dit opgepimpt met een zakje op de borst. 


Om het zakje te maken gebruikte ik een oud t-shirt. Op dit shirt stond een tekst waar toevallig ook de letter 'B' in zat (van Benjamin!).


Op de letter heb ik de omtrek van het handje van Benjamin genaaid. Dit deed ik met de hand. 


Best leuk geworden, toch? Al zeg ik het zelf... :)
Mijn man heeft het in ieder geval met trots gedragen op zijn eerste vaderdag. Compliment genoeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten