vrijdag 22 juli 2016

Droomhobbykamer!

Velen van jullie weten vast dat ik een absolute fan van Pinterest ben.
Ik verzamel hier allerlei ideeën en doe hier veel inspiratie op voor mijn eigen projecten.
Ook doe ik hier woon- en kookinspiratie op. En kijk ik soms mijn ogen uit naar 'hobbykamers' van anderen...

Wat heerlijk! Om mijn gedachten af en toe weg te laten zwijmelen over hoe mijn ideale 'droomhobbykamer' eruit zou zien.
De laatste tijd moet ik hier weer veel aan denken. Wat zou ik graag een enorme ruimte voor mijzelf en mijn hobbyspullen willen hebben!
Wat lijkt mij dat heerlijk zeg!

Om jullie een kleine indruk te geven over wat mij super fijn en leuk lijkt hieronder een paar ideeën:

 
 
Bronnen: http://barijdesigns.com/blogs/blog/118116549-ikea-studio-space-hack , http://www.hearthandmade.co.uk/sewing-studio/ , https://www.bloglovin.com/blogs/tilly-buttons-2258948/sewing-space-toursheidis-stylish-hub-4887691086

Of neem eens een kijkje op onderstaande websites. Krijg jij hier de kriebels niet van?! :)

Prachtige ideeën op HGTV

Wat mooi zeg! En heb je die schattige beeldjes van naaimachines gezien??

Haar 'studio'!!

Wat gezellig!

Maar helaas! Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar voor mij blijft het toch echt bij dromen.
En ondertussen probeer ik het beste te maken van de plek die ik wel heb!

Afgelopen jaar schreef ik al over 'Gezellig aan de slag'. Een artikel met mijn tips om fijn aan de slag te kunnen en gaan met je hobby. Klik hier om naar dit artikel te gaan.

En begin dit jaar schreef ik, in het kader van de 'goede voornemens', over opruimen. Mijn manier waarop ik nu mijn stoffen heb gesorteerd en heb opgeruimd. Klik hier om naar dit artikel te gaan.

Hoe zou jouw 'droomhobbykamer' eruit zien? En wat doe jij om nu het beste van je werkplek(je) te maken?
Binnenkort mijn tips om het beste te maken van een kleine hobbyplek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten