vrijdag 29 juli 2016

ECHTAnne 2 jaar!!!

Het tweede jaar van ECHTAnne begon eigenlijk niet zo goed! Ik heb toen namelijk een aantal maanden niet kunnen naaien en bloggen.
Maar sinds september 2015 heb ik, in ieder geval het bloggen voor ECHTAnne weer op kunnen pakken. En constant kunnen houden! Hier ben ik heel erg blij mee. En als ik terug kijk op dit tweede jaar vind ik dat dit een goed jaar is geweest voor ECHTAnne!

Ik heb meer artikelen gemaakt met ideeën om zelf mee aan de slag te kunnen. En hier krijg ik regelmatig leuke reacties op! Gezellig en leuk om te merken dat jullie ook graag zelf aan de slag gaan! :)
Ook heb ik natuurlijk veel artikelen gewijd aan de dingen die ik rondom de zwangerschap en de geboorte van onze zoon maakte. Hier heb ik ook heel leuke reacties op mogen ontvangen. En vooral heb ik hier met heel veel plezier aan gewerkt.

Voor het komende, derde, jaar van ECHTAnne heb ik iets heel anders in gedachten. Iets nieuws!
Iets wat ik stiekem best een beetje spannend vind. Maar waar ik vooral ontzettend veel zin in heb!

Komende week wijd ik hier een heel artikel aan. En voor de nieuwsgierigen onder ons hieronder alvast een klein tipje van de sluier...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten