vrijdag 29 januari 2016

Fles cadeau in oude trui

De Kerstdagen hebben wij gezellig doorgebracht bij onze familie. 
Voor beide dagen wilden wij een flesje mee te nemen als cadeautje.
Er zijn natuurlijk veel verschillende manieren om een fles te (laten) verpakken als cadeau. 
Hieronder zie je hoe ik dit deed voor afgelopen Kerst. 


Ik maakte deze 'hoezen' voor de flessen van een oud vest.
De mouwen heb ik op de juiste lengte geknipt door de fles er even in te passen. Natuurlijk wel wat langer dan de fles, omdat de hoes aan de onderkant ook nog dicht gemaakt moest worden.
Het dichtmaken van de onderkant heb ik met naald en draad gedaan.


Erg leuk om te doen! En... je hebt zeer snel resultaat van je werk. Ook niet onbelangrijk :)
Vervolgens de fles in de hoes en nog even dichtmaken aan de bovenkant.


Voor de Kerst vond ik het gezellig om de bovenkant dicht te maken met wat 'Kerstige' spulletjes.
Maar hiervoor kun je natuurlijk alles gebruiken wat jij leuk vind!

Met mooi sisal touw of bakers twine en een leuk label maak je dit cadeau mooi voor elke gelegenheid!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten