vrijdag 20 februari 2015

Slaap lekker!

Om nog even in het 'slaapthema' te blijven...
Ik maakte ook een slaapmasker. Deze zijn niet heel gemakkelijk verkrijgbaar heb ik gemerkt. En de enige die ik wel heb kunnen kopen zit écht niet lekker! Dat is er zo één waarmee je 's ochtends wakker wordt met wel erg veel charmante striemen op je gezicht... 

Dat moest beter kunnen!



Ik gebruikte een lekker zachte fleecestof met een leuk printje.
Patronen voor een slaapmasker zijn overal op internet te vinden. 


Voor het elastiek aan de achterkant maakte ik een lange 'tunnel' van dezelfde stof. Express veel te lang, zodat de stof leuk zou opkrullen door het elastiek.


Dit alles afgemaakt met een schattig (afneembaar) strikje. Want of het ook echt handig slaapt met zo'n strikje weet ik niet. :)


Tot volgende week! En... slaap lekker ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten