dinsdag 17 februari 2015

Oud in een nieuw jasje

In de winter vind ik het heerlijk om een warme pittenzak mee te nemen naar bed. Even opwarmen en dan lekker in slaap kunnen vallen! 
De pittenzakken die ik had waren al jaren oud en hadden hun beste tijd gehad. 


Tja... niet heel erg charmant! :)
Wat het meest vervelende was aan deze 'oude' pittenzakken was het feit dat er kleine gaatjes in de stof waren ontstaan. En dit resulteerde elke ochtend in een aantal rijstkorrels in bed.
Wat mij betreft een echte 'no-go'! De mensen die mij kennen weten dat ik net de prinses op de erwt ben en daarom zijn rijstkorrels in mijn bed echt niet de bedoeling!

Tijd dus voor een nieuw jasje!


Dit 'nieuwe jasje' was een oude jegging. Eén van een super zacht stofje. Perfect om mijn pittenzakken mee te vernieuwen!


Waar oude kleding al niet goed voor is. De pittenzakken zijn wat mij betreft perfect geworden. En ik vind het heel erg leuk dat ik nu twee dezelfde heb.


Natuurlijk nog even de proef op de som! De pittenzakken in de magnetron opwarmen. Ook dit ging perfect. Ze warmen goed op. Blijven lekker lang warm. En het belangrijkste: geen rijst meer in bed! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten