dinsdag 30 september 2014

Zachte meisjespop

Voor de verjaardag van mijn jongste nichtje was ik een ontzettend leuke idee tegengekomen om iets zelf te maken. Omdat het cadeautje voor mijn jongste neefje gelukkig leuk en positief was ontvangen durfde ik het wel aan om ook voor mijn nichtje iets te gaan maken. 
De pop die ik in dit artikel laat zien is een onderdeel van het cadeautje. Een belangrijk onderdeel weliswaar... Maar toch niet het belangrijkste van het cadeau denk ik! 
Wat de rest is laat ik in mijn volgende artikel zien! 

In ieder geval was er ook een pop nodig voor het cadeau. En ik besloot om ook deze zelf te gaan maken. Van zachte stofjes en met een lichte vulling heb ik deze pop in elkaar gezet. 
Na wat ideeën te hebben opgedaan op het internet heb ik mijn eigen patroon gemaakt voor de pop. 
Jawel! Helemaal zelf ontworpen en gemaakt! En best goed uitgepakt, al zeg ik het zelf! :)

De vlecht heb ik afgewerkt met een schattig bloempje.
En de wangetjes kleurde ik in om 'blosjes' te maken. Best lief, toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten