vrijdag 12 september 2014

Wedding Tafeldecoratie

Met de komende artikelen blijf ik nog even bij mijn bruiloft hangen. Want naast de corsages zijn er nog meer dingen geweest die ik zelf heb gemaakt voor onze dag!
Zoals deze potjes voor op de tafels. De potjes zijn eerst tijdens het diner gebruikt. Om daarna ook op de tafels bij het avondfeest te schitteren! Doordat je dit zelf kunt maken van veel 'restmateriaal' is ook dit een goede besparing op je bruiloft. En ook nog eens heel erg leuk om te doen!

Door de hoeveelheid potjes die ik wilde maken heeft dit wat meer tijd gekost dan de corsages. Maar omdat ik dit gezellig samen met mijn moeder heb kunnen doen was dit niet erg!
Muziekje aan, pot thee erbij en lekker samen fröbelen! :)

Het zijn twee potjes met bloemen. En één potje met schelpen. In het midden van de schelpen zit een waxinelichtje.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten