vrijdag 12 februari 2016

Alle snoeren verzamelen 2.0

Alweer ruim een jaar geleden, in september 2014, poste ik dit artikel. Over de snoeropberger die ik toen maakte. Een heel erg handig idee om snoertjes, zoals opladers e.d. gemakkelijk mee te nemen. 

Ondertussen is de snoeropberger heel wat keren mee gegaan op vakantie en naar nachtjes weg. Hij heeft goed dienst gedaan. Maar helemaal tevreden was ik er nog niet over! 

Omdat we hem op zich prima konden gebruiken zat er geen haast achter enige 'verbetering'. Maar toch bleef dit wel in mijn achterhoofd zitten. 
Tot ik een mooie, stevige stof tegenkwam tussen mijn stoffen (handig! opruimen... ;)). En ik mij bedacht dat het wellicht een veel betere stof zou zijn om een snoeropberger van te maken. 

Zo gedacht, ook gedaan! En zie hieronder het resultaat van de snoeropberger 2.0!


Aan het model heb ik niets veranderd. Enkel de stof is anders.
Ik heb voor deze snoeropberger een meubelstof gebruikt. Deze zijn veel dikker, en vooral veel steviger, dan reguliere stoffen.


Zelfs de kleur is vrijwel identiek! Wel zo mannelijk, een stoere, donkergrijze kleur.



Wellicht een leuk ideetje voor manlief? Valentijnsdag coming up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten