vrijdag 20 november 2015

Surprise ideeën

Het is natuurlijk hartstikke leuk om lekker te knutselen en creatief bezig te zijn voor Sinterklaas. En veel mensen moeten zelfs een beetje creatief zijn rond deze tijd. Om een surprise te maken!

De avond zelf met surprises en soms ook spelletjes is natuurlijk hartstikke gezellig. Maar ook de aanloop daar naartoe vind ik altijd heel erg leuk. Voorpret is nu eenmaal leuk, toch? :)

Voor wat inspiratie heb ik ook voor de surprises een bord aangemaakt op Pinterest. En hier laat ik jullie alvast wat leuke voorbeelden en ideeën zien.

Wat dacht je van deze papieren sneakers?

Bron: http://www.nsmbl.nl/nikes-van-papier/ 

Heel erg leuk om te maken. En ook om te krijgen lijkt mij!
Met dit idee kun nog alle kanten op en je eigen creativiteit goed laten werken. Want misschien maak jij wel hele mooie laarzen of juist pumps van papier?

Het volgende idee is één van mijn favorieten. Eigenlijk ontzettend simpel maar heel doeltreffend.

Bron: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/06/7b/e3/067be37ab3c62854ab900cb8646bfde7.jpg 

Dit idee is ook op andere manieren al vaak voorbij gekomen op het internet en op Pinterest.
Je kunt elke vorm kiezen die je wilt. Maar ook lekker afwisselen met het verpakkingsmateriaal. Gebruik bijvoorbeeld een oude (plastic) tas of shopper, een papieren zak of gewoon een leuke stof en naai je figuur dicht.

En dit idee, tja... Misschien dat ik stiekem een beetje teleurgesteld zou zijn om erachter te komen dat er geen frietjes en cheeseburger in dit doosje zouden zitten. Maar wel een ontzettend leuk idee. En volgens mij ook niet heel erg moeilijk om te maken!

 Bron: http://weblog.borsato.nl/log/jeannettevanderpol/189369

Dit laatste idee wat ik jullie hier laat zien vind ik persoonlijk ook geweldig. Voor een echte freubel- en naaifan is dit natuurlijk een prachtige surprise! Bijna zonde om kapot te gaan maken zou ik zeggen...

Bron: http://www.freubelweb.nl/loes/sintsurprises/

Nieuwsgierig geworden naar de andere ideeën die ik heb verzameld? Klik hier om naar mijn Pinterest bord met Surprise ideeën te gaan.
Laat je het mij weten als jij nog meer leuke ideeën tegenkomt? Of stuur een foto van jouw eigen gemaakte surprise!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten