vrijdag 6 november 2015

Hout branden

Voor de zomer maakte ik iets heel anders dan anders. Voor mijn doen dan... :)
We hadden een bruiloft met de meest bekende cadeauwens: een envelopje. Heel begrijpelijk natuurlijk en hier doen wij graag aan mee. Maar daarnaast vind ik het wel zo leuk om niet alleen een envelopje te geven. Ik wil er altijd graag iets leuks bij geven; een kleinigheidje. 

Ik ben veel rond gaan kijken op het internet om ideeën op te doen. En dit bracht mij bij het idee om een snijplank/broodplank te maken met daarin een gegraveerde tekst. Maar... ik had nog nooit zoiets gedaan. Zou dit wel gaan lukken?

Na een korte oefening ben ik het gewoon gaan proberen. Als het echt zou mislukken, dan konden we altijd nog iets in de winkel gaan kopen!
Met de trouwkaart erbij heb ik eerst de tekst op de plank geschreven met dun potlood. Ik wilde natuurlijk wel het lettertype wat zij hadden gekozen een beetje nabootsen. 


En wat is dit ontzettend leuk om te doen! Het eindresultaat is mij uiteindelijk helemaal niet tegengevallen. Dus wij hebben dit ook gewoon cadeau gegeven. 


Ik vond dit zelfs zo leuk om te doen dat ik een tijd later nog een cadeau heb gemaakt. Hier heb ik helaas geen foto's van gemaakt! Want ja... eigenlijk hoort dit niet helemaal op mijn blog thuis. Aangezien ik normaal gesproken vooral over naaien schrijf.

Ik kan dit in ieder geval wel echt aanraden om eens uit te proberen. Je maakt relatief gemakkelijk een leuk en persoonlijk cadeautje voor iemand. En als je verder op internet gaat zoeken wat je er allemaal mee zou kunnen doen... De ideeën zijn eindeloos!

Bron: http://www.zomerspeelgoed.com/webshop/hout-producten/houtbranders/pebaro-houtbrander-0260.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten