vrijdag 9 januari 2015

Nieuwe trots!

Afgelopen maandag liet ik jullie al een sneak peek zien van iets wat ik heb gemaakt. Iets bijzonders eigenlijk. 
Want dit beertje maakte ik voor mijn nieuwe neefje! 

Het patroon vond ik hier. Met wat proberen, passen en meten ben ik er aardig uitgekomen. Al zeg ik het zelf! :)


Het is een patroon voor een 'me2you' beertje. Naar mijn mening klopt het patroon niet helemaal. Waardoor de verhoudingen van het beertje niet overal juist zijn. Maar al met al vind ik het een leuk beertje geworden! 


Voor dit beertje heb ik (inderdaad) dezelfde stof gebruikt als het olifantje wat ik eerder maakte. Klik hier voor dit artikel. 


En in een ander stofje is dit natuurlijk ook een super leuk beertje om te maken! Wat denk je van een schattig roze beertje met een wit neusje of een sneeuwwitte beer met één bruin oortje...

Misschien maak ik er nog wel eens een nu ik er zo 
over nadenk :)


Dit beertje is niet het enigste wat ik maakte voor mijn nieuwe neefje.
Ik maakte nog iets heel bijzonders waar ik best een beetje trots op ben.
En ook voor mijn grotere neefje (de broer!) maakte ik een kleinigheidje.

Volgende week meer!

1 opmerking:

  1. Hoewel het idd niet een echte kopie is van een Me2You beertje, is 'ie wel schattig geworden. Zou het snuitje (neus en mond) niet iets voller worden, dat je daar het patroon aanpast??? In ieder geval: leuk!

    BeantwoordenVerwijderen