dinsdag 20 januari 2015

Blijvertje na Kerst

In mijn terugblik op 2014 schreef ik al dat ik nog iets voor Kerst maakte. Iets wat ik eigenlijk in de winter ook laat hangen. Omdat het kan! 


En dit is het! Een rendier voor aan de muur.
Zoals je ziet maakte ik geen standaard rendier. Ik heb namelijk dezelfde stofjes gebruikt als voor de rest van mijn kerstartikelen. 
Klik hier om naar één van die artikelen te gaan.


Ik maakte dit rendier aan de hand van een patroon wat ik vond op deze blog. 
Ik heb me niet helemaal aan het patroon gehouden. Hier en daar wat kleine aanpassingen om er wat meer mijn eigen draai aan te geven. 
De oogjes heb ik bijvoorbeeld van knoopjes gemaakt.


En als 'finishing touch'...
... een schattige strik om zijn nek en een 'tag' aan zijn oor!


 Hij mag van mij nog wel even blijven hangen deze winter! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten