dinsdag 19 augustus 2014

Zoet konijn

Wat een leuk en schattig patroon kwam ik tegen om een knuffelkonijn te maken. Precies een welkom naaiklusje om tussendoor te doen! Lekker 's avonds op de bank met de hand een knuffel in elkaar zetten.
Na de olifant te hebben gemaakt. Heb ik nu de smaak te pakken. Ik ben direct gaan kijken voor een ander patroon om een leuke knuffel te maken. En deze is het geworden!
Het patroon vond ik hier. Weer geen Nederlands patroon. Maar dit keer wel met als extraatje een uitgebreide beschrijving om het knuffelkonijn in elkaar te zetten. Toch best handig!

En zie hieronder mijn resultaat. Het 'sjaaltje' heb ik achterwege gelaten. Zonder vind ik dit konijn wat leuker. Het sjaaltje maakt de knuffel wat ouderwets naar mijn idee. En nee... dat is niet wat ik wil! :)

Voor de stof heb ik wat restjes gebruikt die ik nog had liggen. Een restje lichtbruine fleece en een restje roze velours. Lekker zacht allebei. En de combinatie van deze kleuren vind ik erg leuk uitgepakt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten