vrijdag 27 mei 2016

Kraamcadeautje 4/6

Vandaag nog iets wat ik maakte als kraamcadeautje. Deze schattige wolkenhangers!


De helft van de wolkjes maakte ik helemaal van een zachte, witte stof. Dezelfde stof die ik gebruikte voor het muziekdoosje! Klik hier om naar dit artikel te gaan. 


De andere helft van de hangers maakte ik voor de helft van de zachte, witte stof (achterkant). En voor de voorkant gebruikte ik een stoere, mintgroene stof. Dezelfde stof als die ik gebruikte voor de zakjes met krijtjes van 2 weken terug. Klik hier om naar dat artikel te gaan. 


Om te wolkjes ook echt ergens aan te kunnen laten hangen maakte ik hier linten aan. Een mooi mintgroen gekleurd lint voor de witte wolkjes. En een crèmekleurig lint voor de andere wolkjes.

 

Volgende week nog iets wat ik maakte als kraamcadeautje! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten