vrijdag 25 maart 2016

Wolkjesslinger babykamer

Voor op de babykamer maakte ik een leuke wolkjesslinger voor aan de muur. Gewoon ter decoratie! :) Met wat hulp van manlief heeft hij een mooie plekje gekregen en ziet het er gezellig uit!


De wolkjes maakte ik van vilt. Gewoon lekker met de hand. Een mooi en vooral leuk werkje als je het even wat rustiger aan moet doen! 

De witte wolkjes heb ik gestikt met mintkleurig garen. De gekleurde wolkjes met wit garen. 


Toen alle wolkjes klaar waren heb ik stevig wit garen gebruikt om alle wolkjes als een slinger aan elkaar te maken. 


De slinger is heel leuk geworden! Al zeg ik het zelf... :)
Het was vooral een leuk werkje om te maken. Tussendoor kun je gemakkelijk even stoppen. En je hebt snel resultaat.

Volgende week nog meer 'babyknutsels'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten