vrijdag 4 september 2015

Long time, no see!

Het lijkt wel een eeuw geleden dat ik hier zat. Aan mijn kant van het bureau, achter mijn computer en naast mijn naaimachine. En het is ook lang geleden. Mijn kalender hangt nog op 'maart 2015' en mijn to-do list voor april ligt klaar om te worden ingevuld. Als ik lees wat een dramatisch beeld dit schept moet ik eigenlijk een beetje grinniken.

Het voelt namelijk heerlijk om hier weer te zitten!

Nog wel zonder ideeën, zonder overzicht en zonder verder plan. Maar daar wilde ik me voor de verandering eens niet druk over maken.

Afgelopen maart heb ik een botsing gehad met mijn auto. Nou ja... beter gezegd iemand anders met zijn auto heeft een botsing met mij en mijn auto gehad. Met als gevolg dat ik eigenlijk tot op de dag van vandaag niet achter mijn naaimachine heb kunnen zitten.
In de afgelopen weken ben ik wel voorzichtig weer wat handwerken gaan oppakken. En het één lukt beter dan het ander. Laten we het erop houden dat ik langzaam vooruitgang boek.

Ik heb het vooral heel erg gemist om mijn blog bij te houden. Artikelen schrijven, deze online zien komen, het maken van de foto's en de planning maken. Eigenlijk alles.
Ik kan nog niet beloven dat er weer elke week een artikel online gaat komen. Maar ik ben in ieder geval weer bezig. En ik vond het wel zo eerlijk om EINDELIJK weer eens iets van me te laten horen!
Ik neem jullie graag mee tijdens mijn 'herontdekkingstocht' met allerlei leuke en creatieve ideeën.

Hopelijk tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten