vrijdag 15 augustus 2014

Intellectuele clutch

Zonder naald en draad een clutch maken. Van een boek!
Velen gingen mij voor en ook ik heb een poging gewaagd. Ik ben naar één van mijn favoriete winkels geweest; de kringloopwinkel. Hier heb ik een mooi exemplaar uitgezocht op de boekenafdeling. Niet te groot, wel dik genoeg en met een stevige kaft. Dat de kleur en de titel mij ook nog aanspraken was mooi meegenomen. Om de buitenkant te bekleden heb ik een oude broek gebruikt. Voor de binnenkant een restje fleece. Lekker zacht binnenin de clutch!
De rits komt ook bij de kringloopwinkel vandaan. Deze had ik eerder al eens gevonden.

Perfect om te gebruiken als ik bijvoorbeeld mijn telefoon, lippenstift en wat kleingeld mee wil nemen. En weer eens wat anders! 



Ook leuk om te maken en er bijvoorbeeld een manicuresetje in te doen of een knutselpakketje. Leuk om cadeau te geven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten